WSZECHSTRONNIE

Poszerzamy swoją wiedzę, stosujemy najnowsze technologie.

NOWOCZEŚNIE

Dysponujemy oddziałami: chirurgii ogólnej i urozwowo-ortopedycznej, urologicznym, laryngologicznym i ginekologicznym.

BEZ BÓLU

Stosowane nowoczesne technologie małoinwazyjne pozwalają naszym pacjentom oszczędzić bólu i blizn pooperacyjnych.

SZYBKO

Nowoczesne zabiegi małoinwazyjne pozwalają na szybkie zabiegi, po których jeszcze tego samego dnia można wrócić do domu
Ośrodek Chirurgii Małoinwazyjnej i Endoskopowej

Znakomitą większość zabiegów w naszej klinice wykonujemy nowoczesnymi metodami małoinwazyjnymi. Metody te w połączeniu z dużymi umiejętnościami lekarzy dają bardzo dobre efekty leczenia, a Pacjenci mają lepsze samopoczucie po operacjach. Właśnie dzięki użyciu nowoczesnych metod pojawił się termin „chirurgia jednego dnia”.

Co to jest chirurgia jednego dnia?

Chirurgia małoinwazyjna to nowoczesne zabiegi operacyjne oszczędzające Pacjentowi bólu, dużych blizn i długiego pobytu w szpitalu.

Wszystko z myślą o wygodzie Pacjenta: szereg zabiegów małoinwazyjnych, zwłaszcza przy użyciu techniki endoskopowej (ale nie tylko), można sprawnie i pomyślnie przeprowadzić w ciągu nawet kilkunastu minut. Po zabiegu Pacjent przez kilka godzin przebywa na oddziale pod opieką personelu medycznego i jeszcze tego samego dnia może być wypisany ze szpitala. Oczywiście każdy Pacjent jest traktowany indywidualnie i nie ma mowy, żeby został wypisany zbyt wcześnie

Oddziały

Naszych Pacjentów leczymy w zakresie „jednego dnia” na oddziałach: chirurgii ogólnej, urologicznym, laryngologicznym, ginekologicznym oraz chirurgii urazowo-ortopedycznej. Zabiegi są przeprowadzane po dokładnej konsultacji i badaniach. Do dyspozycji Pacjentów są kameralne sale jedno- i dwuosobowe z pełnym węzłem sanitarnym, telefonem i TV.